10 Ocak 2018 Çarşamba

Physicians Formula Argan Wear BB Krem


BB Kremleri sadece yaz aylarında değil kışın da sıkça kullanıyorum.
Physicians Formula'nın içeriğinde Argan Yağı olan bu BB kremini görünce bir de %50 indirimde denk gelince dayanamayıp almıştım.
En açık rengi olan Light rengini almama rağmen yine malesef  2 tona yakın koyu geldi ama sorun etmiyorum renk açıcı katarak kullanıyorum.
İçeriğinde Argan Yağının olması en büyük artısı çünkü daha önce cildimi bu kadar nemlendiren bir BB krem kullanmamıştım.
Kesinlikle kuru ciltlere uygun, sürmeden önce hafif bir nemlendirici ile cildimi nemlendirmem yeterli oluyor.




İçerisinde belli belirsiz bir ışıltı var ama bu yüzünüzde belli olmuyor, yapısı ne çok sıvı ne de çok katı, kolayca cilde yediriliyor ben makyaj süngeri ile uyguluyorum ortaya çok doğal bir sonuç çıkıyor.
SPF30 içermesi büyük bir artı ama en güzel yanı bir fondöten kadar kapatıcı olması.
Genelde BB kremler pek kapatıcı olmaz sadece cilt tonunu dengeler ama Argan Wear BB Krem cilt lekelerini vs. gayet güzel kapatıyor.
Ortaya yakın bir kapatıcılığı var ve bir diğer güzel yanı ise ciltte kadife gibi bir his bırakması.
Yapısı itibariyle daha çok kuru-normal ve kuru-karma ciltlere önerebileceğim bir ürün ama karma ciltlerin t bölgesinde parlama yapma ihtimaline karşı mutlaka transparan pudra ile sabitlemesi gerekecektir.



Kısaca kapatıcılığı gayet iyi, kalıcılığı tatmin edici, yapısı güzel bir BB Krem hele bir de indirimde denk gelinirse daha uygun fiyata edinebilirsiniz.
BB Kremin fiyatı 95 TL ben Kozmela'dan %50 indirimle almıştım.



4 yorum:

  1. fiyatı oldukça pahallı ama %50 indirimde alıp denenebilir :)

    YanıtlaSil
  2. İndirim zaman bende deniyim o zaman bana da koyu gelir en açığını alayım ��

    YanıtlaSil
  3. BB krem kullanmıyorum artık ama PF fondöteni severek kullanıyorum bu ara..

    YanıtlaSil
  4. bunu hiç bilmiyordum epey pahalı imiş :D

    YanıtlaSil