3 Ocak 2018 Çarşamba

Himalaya Herbals Hassas Bebek Şampuanı ve Besleyici Bebek Yağı


Himalaya markasının cilt bakım ürünlerinden denemiş ve genel olarak memnun kalmıştım.
Markanın şimdi de Bebek Bakım ürünleri satışa çıktı ve Gratis bu iki güzel ürünü denemem için göndermişti.
Bende hemen şampuan ve bebek yağını oğullarımda kullanmaya başladım.



Şampuan:

Öncelikle içeriğinde paraben, silikon, Sles, petrol yağları ve fitalat içermediğini belirteyim.
Yani içeriği olabildiğince iyi bir şampuan ayrıca Amber Çiçeği ve Nohut içeriyor.
Sadece saç için kullanıyorum vücut için kullanılır gibi bir ibaresi yok.
Yapısı biraz koyu jel kıvamlı diyebilirim nohut kadarı gayet güzel köpürüp, temizliyor.
Ayrıca çokta hoş bir kokusu var kısaca biz bu şampuanı sevdik.:)



Bebek Yağı:

Küçük oğlum henüz 11 aylık olduğu için halen daha vücuduna bebek yağı sürüyor, masaj yapıyorum.
Bu üründe tam da yağımız bitmek üzereyken geldi ve hemen açıp kullanmaya başladım.
Yapısı yoğun, az miktarı yetiyor, cilt tarafından kolay emiliyor ve bunun da hoş bir kokusu var.

Her iki ürünün de ajerlik bir reaksiyona sebebiyet vermediğini belirtmeden geçmeyeyim.
İçeriği güzel, uygun fiyatlı bebek ürünlerini arayanlar Himalaya Herbals'e bakabilirler.



2 yorum:

  1. Şampuanı kızlarım için kullanıyorum ve memnunum ben de ♥

    YanıtlaSil
  2. değerlendirmeniz için teşekkürler acaba bu markanın pişik kremini kullanan var mı?

    YanıtlaSil