30 Kasım 2017 Perşembe

Makeup Revolution Strobe Highlighter



Makeup Revolution markası sonunda Türkiye'ye geldi ve Watsons mağazalarında satılmaya başladı.
Ben bu aydınlatıcıyı geçen sene arkadaşıma Londra'dan sipariş etmiştim ama yazısını yazmaya sıra gelmemişti.
Markanın far paletleri ve aydınlatıcıları oldukça meşhur henüz far paletlerini denemedim ama aydınlatıcıları gerçekten övgüyü hak ediyor.




Yumuşak yapılı, fazla tozutmayan, doğal bir aydınlık veren yüzde asla sim sim durmayan bir ürün.
Benim gibi çok açık tenli olanlar için abartısız, çok hoş bir görüntü veriyor.
Asla disco topuna çevirmiyor ama altına krem aydınlatıcı sürüp üzerine bunu sürerseniz çok daha yoğun bir görüntüye sahip olursunuz.


Benim aldığım renk Radiant Lights pembe tonlu, naif bir renk ve bence performansı fiyatına göre gayet güzel.

Türkiye'de satış fiyatları nedir bilmiyorum ama %50 indirimde oldukça uyguna gelecektir.
Sizlerin bu markadan denediğiniz veya merak ettiğiniz ürün/ürünler neler?







5 yorum:

  1. Sim sim olmayan aydınlatıcıları çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. %50 İndirimde 12.5 liraya denk geliyorlar . Ben de alırken dikkat etmemişim mağaza ışıklarına aldanmışım içinde yeşil yansımalar olanı almışım. Bayılmadım ama başka renklerine de bakacağım sanırım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu aydınlatıcılarını merak ediyordum ama bana göre hafif kalıyormuş parlaklığı (malum, aydınlatıcı-uzay durumunu seviyorum) :))) ama yaldır yaldır olmak istemeyenler için harikaymış! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  4. Doğal ve güzel bir aydınlatıcıymış canım, emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Bunuda mutlaka denemek istiyorum

    YanıtlaSil