26 Aralık 2017 Salı

Creightons Argan Smooth Saç Maskesi


Creightons Gratis'lerde yeni satılmaya başlayan markalardan ve bir-iki ay önce kendime saç maskesi bakarken gözüme bu Argan yağlı saç maskesi ilişti ve indirimde fiyatı da oldukça uygun olunca alıp deneyeyim dedim.
Kullanınca çok memnun kaldım saçlarımı özellikle kuruyan uçlarını öyle güzel yumuşattı ve gözle görülür bir parlaklık kattı.
Ben saç diplerime değdirmeden saç boylarına sürüp 3-4 dakika bekletip duruluyorum.
Haftada 2 kez uygulamak yeterli geliyor içeriğindeki argan yağı ile saçlarıma güzel bir hacim ve yumuşaklık veriyor.
Bitirdiğim vakit yeniden alacağım bir ürün oldu indirimde 7-8 TL civarına almıştım diye hatırlıyorum.

Eğer uygun fiyatlı güzel bir saç maskesi arıyorsanız Gratis'e gittiğinizde bu ürüne mutlaka bakın derim.



1 yorum: