5 Temmuz 2017 Çarşamba

Essence My Must Haves Far Paleti


Essence uygun fiyatı ve sık sık yeni ürünler çıkarması ile sevdiğim drugstore markalardan birisi ve onlar da bir süre önce refill farlar çıkardı tabi bunu gören ben dayanamadım ve hemen kendime bir palet oluşturdum.
4 adet far koymak için oval, plastik boş bir paleti var ve içerisine 20 adet fardan istediğiniz renkleri seçip ekliyorsunuz.
Bu 20 adet far sedefli, simli, mat yapıdalar ve bence sedefli olanların yapısı gayet güzel.
Yurtdışında 8'li boş palet ve refill allık, krem ruj, aydınlatıcı, transparan pudra ve bronzerı da satılıyor belki onlar da bir ara gelir.
Boş palet ince plastik ama sağlam öyle kolay kolay kırılacağını sanmıyorum.




Farların ise en güzel yanı her birinin kapağıyla satılıyor olması yani dilerseniz boş palet almadan tek olarak kapağıyla saklayıp kullanabilirsiniz.
Benim aldığım renklerin 3'ü sedefli 1 tanesi mat yapıda zaten en çokta mat yapıda olanın rengini sevdim ah bi de yapısı güzel olsaydı.:/
Simli yapıda olanlarınsa denediğim testerlar da yapılarını pek beğenmeyince almadım.


02 All I Need - Sedefli yapıda , rengini çok zorlanmadan veren kalıcılığı fena olmayan, tozutmayan bir far ve en güzel yanı renginin sıkça kullanılabilinecek olması hem tek başına hem de başka renkte farlar ile gayet güzel kombinleniyor.

03 Miss Foxy Roxy - Yapısı yumuşacık, rengini tek seferde gayet iyi veriyor, tozutmuyor, bazsız bile kalıcılığı tatmin edici ben aldığımdan beri hep tek olarak kullandım çok güzel bir duruşu var.

07 Mauve-Time! - Tamamen mat, soğuk tonlu bir rengi var tam bir gül kurusu&leylak karışımı amma velakin rengi ne kadar güzelse yapısı bir o kadar kötü diyebilirim.
Tozutuyor, kalıcılığı iyi değil, kolayca dağıtılmıyor keşke rengi gibi yapısı da güzel olsaydı elimden düşmezdi.

19 Steel The Show - Gri tonlu sedefli bir far bunu tek başına kullanıyorum çok hoş, dumanlı bir göz makyajı yapılıyor.
Yapısı yumuşak sayılır biraz tozutma ve dökülme yapsada kalıcılığı 07'ye göre daha iyi sayılır.


All I Need, Miss Foxy Roxy, Mauve-Time!, Steel The Show

Merak edip aldığım farlardı almasam da olur muydu evet olurdu ama yinede 02 ve 03 numarayı çok sevdiğim için aldığıma pişman değilim.
Far bazı ile kullanıldığında günü kurtarabiliyorum ve bence fiyatlarına göre iyi denilebilir.
Eğer ki Essence'nin bu refill farlarını denemek istiyorsanız sizlere mat ve simli yapıda olanlar yerine sedefli olanları denemenizi tavsiye ederim.

Boş paletin fiyatı 5,5 TL farların her biri de 5.5 TL tüm Rossmann mağazalarında Essence ürünlerini bulabilirsiniz.:)





1 yorum:

  1. inanılmaz tatlış bir palet yapmışsın, bir tanesi bende de var hatta =) güle güle kullan canım, ben çok sevdim bu farları =)

    YanıtlaSil