5 Haziran 2017 Pazartesi

Sleek Power Plump Lip Crayon Kalem Rujlar



Bir süre önce Gratis tarafından gönderilen bu kalem rujlar bugünün konuğu oluyor.
Adından da anlaşılacağı üzere dudakları dolgunlaştırma vaadi olan ürünler peki vaadini yerine getiriyor mu?
Benim dudaklarım ince olmadığı için sürdükten sonra büyük bir fark görmedim sadece bir süre karıncalanma hissi veriyor ve bu his kısa bir süre devam ediyor.
Naneli bir tadı var eğer dudaklarınızı benim gibi yolan biriyseniz sürünce hafif bir acı hissedebilirsiniz.



Ama yapıları çok güzel dudakları nemlendiriyor, kalıcıkları ise tatmin edici diyebilirim.
Bu seride 6 renk mevcut bendeki renkler Colossal Coral ve Power Pink her ikisi de yazlık renkler ama asla canlı, abartılı tonda değiller.
Bana göre en büyük ekisisi kalemtraşla açılıyor olması keşke asansörlü olsaydı bittikçe çevirip açılsaydı daha iyi olurmuş.

 Power Pink, Colossal Coral

Tüm Gratis mağazalarında Sleek standında bu rujları bulabilirsiniz indirimsiz satış fiyatı 49.90 fakat Gratis'in özel günlerde yaptığı güzel indirimlerde daha uyguna alabilirsiniz.

16 yorum:

  1. Bende olmayan iki renk sende varmış ve ikisinin de tonu harikaymış!!!! Aslında indirimde bu ikisini alabilirim; çünkü yapılarını çok sevdim!!! Sana da çok yakışmıştır eminim, tam senin tonların. Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan kalem.rij fikrine alisamadim ben hala klasikciyim :)

    YanıtlaSil
  3. Her iki rengi de çok beğendim. Bu yaz severek kullanacağımı düşünüyorum ben de. Güle güle kullan canım :-)

    YanıtlaSil
  4. Daha hiç almadım bunlardan ama en kısa zamanda deniycem

    YanıtlaSil
  5. renk tonları harika;) güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  6. Dudakları kurutur mu diye düşünmüştüm ben de kurutmuyorsa indirimden bakayım :) Renkleri çok güzelmiş tam yazlık, mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  7. çok fazla bitiremediğim için belli renklerde ruj alıp diğerlerine bakmakla yetiniyorum :) kalem rujları da çok merak ediyorum, çolossal coral rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Ayy bu ürünler tam benlikmiş denemeliyim. Renkleri ise Harika 😍 Teşekkürler Ayşecim. Güle güle kullan ☺️

    YanıtlaSil
  9. Ay harika renkler gelmiş senin şansınaa *.* Ben hafif renk vermelerini çok sevdim. Fazlaca sürünce acısı biraz katlanılmaz oluyor artık ayarlamak lazım :)) Güle güle kullan canım<3

    YanıtlaSil
  10. İndirimle alınabilecek güzel rujlara benziyor, nane yağının öyle dolgunlaştırma etkisi var. Aslında her ruj sürmeden kendimiz de kullanarak çözüme kavuşabiliriz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. İçine nane yağı katiyorlar

    YanıtlaSil
  12. Ben kalem rujları her zaman severim ama bunu hiç denememiştim

    YanıtlaSil
  13. renkleri çok hoşuma gitti güle güle kullan tatlım ..

    YanıtlaSil
  14. Denedim bunu dudaklarım çok hassas olduğu için dayanamayıp çıkardım :(

    YanıtlaSil
  15. Bulunduğum yere Sleek hala gelmedi ben de çok merak ediyorum,güle güle kullann :) Blogunu yeni keşfettim ben de beklerim :))

    YanıtlaSil