10 Haziran 2017 Cumartesi

Body Fantasies Signature Vücut Spreyleri



Sadece Gratis mağazalarında satılan çok güzel ürünler var bu gördüğünüz vücut spreyleri de o ürünlerden.
Bendeki spreyler 50 ml'lik çantada taşımalık küçük boyları bir de büyük boyları satılmakta.
Kış aylarında pek fazla body mist kullanmıyorum ama yazın bu tarz vücut parfümlerini sıkça kullanıyorum.
Özellikle böyle küçük çanta boy ürünler sık kullanmak için iyi oluyor.
Çok kalıcı olmayan, gün içerisinde tazelemek gereken kokular ama ben vücut spreylerini genelde parfüm niyetine kullanıyorum.:)


Fresh White Musk: Çok değişik bir kokusu var hatta ilk sıktığımda bana biraz ağır geldi ama üzerinden biraz zaman geçince inanılmaz hoş koktu.
Misk ve taze beyaz çiçeklerden oluşan ve benim için daha çok kış aylarında kullanılabilinecek bir koku diyebilirim.

Twilight Mist: Oryantal bir koku ve ne yazık ki benim tenime pek yakışmadı sanırım içerisinde Vanilya olmasından dolayı nedense Vanilyalı kokular bende pek güzel durmuyor.
Ama annemde inanılmaz güzel durdu sanırım bu koku açık tenlilerden çok buğday tenlilere yakışıyor.

Japanese Cherry Blossom: Vee işte benim kokum içerisinde amber olan her parfümü çok seviyorum ve tenimde çok hoş kokuyor.
Çok fresh tam bahar&yaz kokusu hatta bunu bitirince büyük boyunu alabilirim o kadar sevdim.:)


Eğer sizde vücut spreylerini seviyorsanız sadece Gratis mağazalarında satılan Body Fantasies Vücut Spreylerini deneyin derim.:)



*Ürünler Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.

13 yorum:

  1. Kızım kiraz çiçeği kokusu arıyordu. Deneyebilir.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel kokular :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı kokular gönderilmiş :) Twilight benim favorim oldu <3

    YanıtlaSil
  4. Bunları çok merak ediyorum, kokularını deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Fresh white musk'un kokusunu çok merak ettim :) Amblajlarından kokularını güzel olarak hayal ettim :))

    YanıtlaSil
  6. Body mister parfümlerden daha çok seviyorum. Deneyebilirim ben de. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Yüzünüzdeki sivilceleri pembe maske kullanarak geçirebilirsiniz hatta korku hikayeleri yaparak yüzünüzü Daha parlak ve canlı göstere bilisriniz…

    YanıtlaSil
  8. Yüzünüzdeki sivilceleri pembe maske kullanarak geçirebilirsiniz hatta bakım yaparak yüzünüzü Daha parlak ve canlı göstere bilisriniz…

    YanıtlaSil
  9. Kokularını çok merak ediyorum o yüzden bir sonraki alışveriş listesinde 👍

    YanıtlaSil
  10. Fresh White Musk ile ilgili ben de aynı şeyi düşünüyorum, biraz durunca koku harika bir şeye dönüştü! Twilight Mist'i ise ben sevdim; ama zaten vanilyalı kokuları severim! Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. ben de kullanıyorum bunları çok kaliteliler bence de. herkes denemeli. sevgiler :)

    YanıtlaSil