29 Mayıs 2017 Pazartesi

Revox Horse Tail Hair Therapy Saç Serumu

revox saç serumu

Revox'un bu saç serumu saç uçlarındaki çatallaşmayı azaltmayı, saçlara güç ve esneklik vermeyi vaat ediyor.
İçeriğinde At Kuyruğu Bitki Tohumu, Buğday Tohumu Yağı, Jojoba Çekirdeği Yağı, Mısır Tohumu Yağı, Macadamia Yağı bulunuyor.
Üç seçenekli kullanımı olan bir ürün:
Saçınızı yıkamadan önce ürünü saça uygulayıp bir süre bekleyip durulayarak.
Veya yıkama sonrası saçlar ıslak iken saç boylarından ucuna kadar uygulayarak.
Son olarak kuru iken bir miktar ürünü diplere değdirmeden uygulayıp saçınıza şekil verebilirsiniz.

Ben yıkamadan önce maske gibi de kullandım duş sonrası nemli saça da uyguladım.
İçeriğinde silikon olmasından dolayı saç derime değdirmeden kullanmaya özen gösteriyorum.
Saçı güzel bir şekilde besliyor ve düzgünleştiriyor ama sonuç olarak sıvı saç kremi kadar sevdim diyemem.

100 ml'lik bir gramajı var ve fiyatı 32.20 tüm Gratis, Rossmann mağazalarından ve revox.com.tr adresinden satın alabilirsiniz.



*Ürün Revox tarafından denemem için gönderilmiştir.


14 yorum:

  1. Ben de bu ürünü çok fazla görüyorum ama hala tereddütüm var :(

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarımız aynı bu ürünle ilgili Ayşe'cim, hapsine katılıyorum. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu ürün elimde sürünecek sıvı saç kremini daha sık kullanıyorum.:)

      Sil
  3. Revox ürünlerini çok görüyorum sosyal medyada ama hiç kullanmadım, merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şampuanı ve sıvı saç kreminden çok memnun kaldım öneririm.:)

      Sil
  4. O zaman sıvı saç kremini deneyelim . Teşekkürler önerin için . Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  5. Şampuanınından fazla verim alamamıştım bu ürünü de kullanmak nasip olmadı :D

    YanıtlaSil
  6. Saç derime kullandığım olmuştu boşluğuma gelip ( maalesef ki) kalıntıdan , kaşıntıdan kurtulmam biraz zaman aldı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu tarz durulanmayan ürünleri saç derime değdirmemeye özen gösteriyorum sonra dediğin gibi baya bir kaşıntı sorunu olabiliyor.

      Sil
  7. Bu ürün hep aklımda denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Ben en çok kokusunu sevdim şimdilik.Saçlarımdaki etkisini tam olarak gözlemleyebileceğim kadar uzun süre kullanamadım henüz.

    YanıtlaSil