11 Nisan 2017 Salı

Flormar Arty Pop Koleksiyonu - Dudak Makyaj Ürünleri

Flormar'ın Arty Pop Koleksiyonuna ait ürünlerde sıra Dudak Ürünlerinde bu koleksiyonda 2 farklı ruj bulunuyor.
Birisi Creme Lip Gloss diğeri ise Creme Lipstick bu ürünlerin biri mat diğeri ise içerisinde ışıltı, sim vs olmayan ama dudakları güzel bir şekilde nemlendiren ruj ben ise ruju gloss'a nazaran daha çok sevdim.



Creme Lip Gloss - 01 Pink İsland



Creme Lip Gloss'ların 4 farklı rengi mevcut bendeki renk 01 Pink İsland çok güzel, koyu bir pembe hafiften içerisinde gül kurusu tonu barındırsa da dudakta daha çok pembe duruyor.
Kadife yapılı, köpük formda ve dudakta sürünce mat duran fakat dudakları kurutmayan bir ürün.


Dudakta yapış yapış bir his bırakmıyor, dudakları kurutmuyor ve ağırlık yapmıyor.
Malesef diğer likit mat rujlar gibi çok kalıcı değil ama birşey yenilip, içilmediği zaman 3-4 saat bozulmadan dudakta kalıyor.
Fiyatı: 22.99


Creme Lipstick - 05 Arty Bordeaux


Yumuşacık bir yapısı olan, kolayca uygulanan ve dudakları gayet iyi nemlendiren bu ruju ben baya bir beğendim.
Dudakta nemli bir duruşu var ama asla parlak değil ayrıca tek seferde yoğun renk vermiyor ama birkaç kat uygulanınca ortaya daha yoğun bir sonuç çıkıyor.


Çok kalıcı olmayan ama bence tam bahar-yaz aylarında kullanmaya uygun olan bu rujların 6 rengi mevcut ve fiyatı ise 19.99








2 yorum:

  1. flormarın rujlarını beğenerek ben de kullanıyorum ama bu rengine sahip değilim :) bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanızda paylaşma imkanınız olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. gloss dediği aslında hafif yapılı mat bir ruj bayıldım ben onun yapısına bu ara sürekli kullanıyorum..

    YanıtlaSil