11 Mart 2017 Cumartesi

Flormar Daily Party Koleksiyonu Face Sculpting Kit - 02 Peach Coctail


Flormar'ın Daily Party Koleksiyonunda ilgimi çeken bir diğer ürün ise bu Kontür kiti oldu.
Kitin içerisinde Kontür Pudrası, Allık ve Aydınlatıcı bulunuyor.
Tam çantaya atmalık bir ürün boyutları da makul bence tek eksi yanı içinde aynasının olmaması şeffaf kapak yerine içerisinde ayna olan bir kapağı olsaydı daha iyi olabilirmiş.


Ten rengimin çok açık olmasından dolayı pek fazla kontür yapmıyorum daha doğrusu kontür ürünleri genelde yüzümde çamur gibi duruyor bu yüzden de kontür yapmayı tercih etmiyorum.
Fakat 02 numaralı kitte yer alan kontür rengi tam bir bronzer değil, yüzde çamur gibi durmuyor ve bende bu sebepten dolayı bu ürünle vaktim varsa kontür yapar oldum.
Asla sıcak tonlu değil tam tersi kirli, soğuk tonlu bir renk ayrıca çok pigmentli de değil bu yüzden rahatça uygulama yapılabiliniyor.

Allık ise bu üçlünün içerisinde pigmentasyonu en yoğun olanı diyebilirim.
Tam yazlık bir rengi var içerisinde hafif ışıltıları olan hoş bir şeftali tonu ve kolayca uygulanıyor, yapısı sert değil ve en önemlisi de kalıcılığı gayet iyi.

Aydınlatıcı ise tam benim sevdiğim gibi belli belirsiz aydınlık veren bir ürün ama eğer yoğun ışıltı seviyorsanız bu aydınlatıcı sizi pek tatmin etmeyecektir.
Net bir görüntü elde etmek için birkaç kez uygulamak gerekiyor zira tek seferde uygulayınca belli bile olmuyor.



Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu bir tek allığın rengi benim gibi çok açık tenli birisi için biraz canlı kalıyor ama hafif uygulayınca yazın sıkça kullanabilirim.
Kontür pudrası ise far olarak kullanınca da çok hoş ve doğal duruyor.;)

Eğer böyle pratik ürünleri seviyorsanız Daily Party Koleksiyonu ürünlerinde %50 indirim varken bir göz atın derim.
Bu Kontür Kiti'ni indirimle 19.90'a tüm Flormar mağazalarından ve www.flormar.com.tr adresinden satın alabilirsiniz.



*Ürün Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.

2 yorum:

  1. Günlük kullanım için güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Bu Sculpting Kit'leri aydınlatıcı kısmı hariç epey sevdim ben de; özellikle açık tenliler için kontür renkleri bir harika! Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil