30 Mart 2017 Perşembe

Flormar Daily Party Koleksiyonu - Daily Party EDT ve Body Mist


Daily Party Koleksiyonunda 3 farklı kokuda Parfüm ve Body Mist bulunuyordu.
Bana gelen paketten de Up Beat çıkmıştı.
Canlı bir mavi renkte ambalajı var ama en çokta parfümün ambalajını çok beğendim.



Up Beat Parfüm ve Body Mist çiçek-meyve karışımı içerisinde Gül, Amber, Vanilya, Paçuli, Misk, Tropik Meyveler bulunuyor.
Parfümün kokusu bana göre kışlık benim için pek yaz aylarında kullanmaya uygun değil.
Ve özellikle bu parfümü beyaz tenlilerden çok buğday tenlilere yakıştırdığımı da belirteyim.

Parfümün kalıcılığı çok fazla değil yani tüm gün üzerimde kalmıyor ama vücut spreyi ile kullandığımda günü kurtarıyor diyebilirim.

Flormar mağazalarında ve online sitesinde halen daha Daily Party Koleksiyonu'na ait bu body mist ve parfümleri bulabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ben parfğmdense Body Mist'in kokusunu daha çok sevdim :) Parfümün de ambalajı bir harika :) Güle güle kullan Ayşe'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten parfümün ambalajına vuruldum kokusunu da sevseydim iyi olurdu ama neyse ambalajıyla idare edeceğiz.:)

      Sil
  2. ambalajı çok şirin hakikaten kalıcılığı da eh işte yarım gün yetiyor .. misti ise yaza saklıyorum :-)) güle güle kullan ..

    YanıtlaSil