17 Mart 2017 Cuma

Bee Beauty 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Özel Serisi


8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel çıkarttığı bu özel seriden bana da göndermişti ama ben yazmaya ancak fırsat bulabiliyorum.
Tasarımcı Başak Erdemir 4 farklı kadın çizdi ve her kadın için ayrı hikaye yazdı.



Sıvı El Sabunu - Mia, Utangaç ama bir o kadar da cesur.
Grubun en beceriklisi, arkadaşlarının değerlisi Mia tam bir aşk kadını.

Şekerli bir kokusu var, elleri temizlerken nemlendiriyor ben özellikle kokusunu çok sevdim.
350 ml ve fiyatı 6.90


Vücut Spreyi - Zoe, Sakin ve huzur dolu bir karaktere sahip, yeşile ve doğaya tutkun bir kitapkurdu.

Şekerli kokuları sevenlerin çok beğeneceği bahara yakışan bir kokusu var.
200 ml ve satış fiyatı 12.90


Duş Jeli - Luna, Alametifabrikası renk renk saç bantları, kendisi grubun en süslü kadını... arkadaşlarının inatçısı kendinden emin tatlı lunası.

Cildi hem nemlendiren hem de güzelce temizleyen, kalın yapılı, buram buram meyve kokan ve kokusu kısa bir sürede olsa kalan bir duş jeli.
250 ml ve satış fiyatı 9.90



Vücut Kremi - Noa, Şu hayatta en sevdiği şey upuzun saçları aynı zamanda dünyanın en ketum akdını, arkadaşlarının güvenilir sadık sabırlı biricik Noa'sı.

Bu da şekerli bir kokuya sahip ama ağır değil ve kokusu uzun süre kalmıyor.
Nemlendirmesi ise eğer cildiniz çok kuru değilse yeterli gelecektir, cilt tarafından kolayca emilen aşırı yoğun olmayan bir yapısı var.
200 ml ve satış fiyatı 9.90

Sınırlı üretim olan bu seriye ait ürünleri Mart ayı boyunca tüm Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.




*Ürünler Gratis tarafından denemem için gönderilmiştir.







1 yorum: