22 Aralık 2016 Perşembe

MAC İndiriminden Neler Aldım?


17 Aralık günü MAC'te 3 Ocak 2017'e kadar sürecek %20'lik bir indirim başladı.
Belki öyle ahım şahım bir indirim değil ama bugüne kadar MAC'in hiç indirim yapmadığı düşünülürse pek kayıtsız kalınacak gibi de değil.
Hatta Sephora'nın 31 Aralık'a kadar olan %20 indirimini ve Sevil'in yine aynı tarihe kadar olan 2. ürüne %60 indirimini bile es geçip tercihimi MAC'ten yana kullandım.
MAC mağazasına gidip bulabildiklerimi alırım diye düşündüm aklımda ki farları alıp palet oluşturmak vardı ama daha farklı ürünler alıp mağazadan çıktım.


Özellikle mor ve lila tonlarında birkaç tane far almak istiyordum ama MAC'in minik minik farlardan oluşan 9'lu far paletini aldım.
Tüm renkler mor ve tonlarından oluşuyor ee zaten far bitirmekte pek kolay değil hele de sık kullanılmayan renkleri bitirmek yıllar sürüyor.
Bende bundan yola çıkarak 9'lu far paletini aldım zaten içerisinde ki 2-3 renk almak istediğim renklerdendi.

Ve yine aklımda olmayan ürünlerden biri Pro Longwear Paint Pot'lardan Stormy Pink mağazada uygulatınca duruşuna bayıldım ve hem far paletiyle baz olarak hem de tek başına kullanmak için aldım.

Bir süredir uçuk pembe tonlarında allık arıyordum birkaç markaya baktım ama ışıltısı olmayan, doğal duran, içime sinen bir renk bulamamıştım.
MAC'in Pro Longwear serisinin allıklarından Stay Pretty'i deneyince duruşu hoşuma gitti ve o da eve benimle geldi.:)


Açıkcası fırça almak pek aklımda yoktu ama bu 286 numaralı fırça ile Paint Pot uygulanınca bir de Akbatı MAC mağazasında ki MUA(ismini unuttum özür) ben bu fırça ile hem krem far hem concealer uyguluyorum mutlaka edinmelisiniz deyince sizi mi kıracağım deyip bu fırçayı da aldım.:)

Ve son ürün ise Prep Prime Essential Oils oldu bu aralar cildim aşırı kuru ve yüzüme sürdüğüm fondöten, bb krem bile bazen kabuk kabuk duruyor.
Genelde yağlara karşı biraz mesafeliydim ama mağazada cildime uygulanınca ve cildim yağı emdikten sonra ki yumuşaklığını görünce bunu da aldım.
Gramajı çok fazla değil ama az az kullanacağım için bana uzun süre gidecektir.

Bir de ufak hatırlatma MAC'te 250 TL ve üzeri alışverişte Bonus kartlılara 50 TL MAC Bonus var.
Yani bu alışveriş bana oldukça karlı oldu hem tüm ürünleri %20 indirimle aldım hem de Bonus kartıma 50 TL daha düşünce benim için ballı kaymak oldu.:)

Ürünler ne kadardı ve ne kadara indi fikir olması açısından tek tek yazıyorum.
Online'da stok sıkıntısı olsa da mağazalarda halen daha ürün var özellikle çok yoğun, merkezi olmayan MAC mağazalarında aradıklarınızı bulabilirsiniz.

9'lu Far Paleti - 150 TL yerine 120 TL
Paint Pot - 75 TL yerine 60 TL
Allık - 95 TL yerine 76 TL
Fırça - 103 TL yerine 82 TL
Essential Oil - 75 TL yerine 60 TL

Bir de bunların üzerinden 50 TL'de Bonus puanı düşülünce hesap baya uyguna geldi.:)

Eğer sizin de MAC'ten almak istediğiniz veya merak ettiğiniz ürünler varsa indirim bitmeden bir bakın derim.
Kozmetik ürünlerde kredi kartına taksit yasağı MAC'e bile indirim yaptırdı bakalım daha neler göreceğiz.

6 yorum:

  1. Çok karlı bir alışveriş olmuş canım, özellikle 50 TL bonus düşünce :)) Stormy Pink paint pot en sevdiklerimden! Şu Essential Oil'de aklım kaldı ama elimde çok fazla yağ var. Benim de aklımda I am into it far var, çok istiyorum! Güle güle kullan, öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am into it far benimde aklımdaydı ama mağazada bakmayı unuttum:) Sağol tatlım:)

      Sil
  2. far paletinin renkleri çok güzelmiş güle güle kullan.. essential oili de merak ettim kışın iyi oluyor öyle yağlar ben de başka bir markadan kullanıyorum şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, benim hiç cilt bakım yağım yoktu bakalım deneyeceğim nasılmış bu yağlar:)

      Sil
  3. allığın rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil