29 Aralık 2016 Perşembe

Flormar Comfort Zone Koleksiyonu - Smooth Touch Compact Pudra


Flormar'ın Comfort Zone Koleksiyonu'ndan son ürünün yazısı ile karşınızdayım.
Cildim kuruya dönük olduğu için pek fazla pudra kullanan biri değilim ancak yaz aylarında cildimin kuruluğu daha azaldığı için arada bir pudra kullanıyorum.
Oldukça yumuşak ve ipeksi bir yapısı var fondöten üzerine uygulayacaksanız mutlaka fırça ile az miktarda uygulanması gerekiyor aksi takdirde yoğun bir görüntü ortaya çıkıyor.


Eğer ki cildiniz kuru değilse ve kapatılacak leke vs. sorununuz yoksa tek başına da kullanabilirsiniz.
Çünkü çok ince yapılı ve kapatıcılığı yok denecek kadar az, ipeksi bir yapıya sahip ve cilde hoş bir görüntü veriyor.
Ama cildiniz kuruysa kullanım öncesinde mutlaka çok iyi nemlendirmeniz gerekli yoksa ciltte pul pul bir görüntüye sebebiyet verebiliyor.
Yağlı ciltler için parlama önleme gibi bir özelliği var mı net birşey diyemem çünkü cildim yağlı değil.


Malesef bana gelen renk 07 Golden Neutral ve bana iki-üç ton kadar koyu geldiği için göz altı kapatıcısını sabitleme konusunda nasıl bir başarısı var deneyimleyemedim.
Açıkcası benim bu koleksiyonda sıralama olarak en sona koyduğum ürün bu pudra oldu.
Belki de cildimin kuru olmasında bunun da etkisi var.

6 renk seçeneği olan pudranın satış fiyatı 29.90 ama bu aralar indirimle 19.90'a hem Flormar mağazalarından hem de www.flormar.com.tr adresinden temin edebilirsiniz.



*Ürün Flormar tarafından denemem için gönderilmiştir.

3 yorum:

  1. fiyatı oldukça iyi bence güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki pudrayı bitirme projesine koyduğum için bunu deneyemedim henüz ama umutluyum kendisinden 😊

    YanıtlaSil
  3. güzel bir ürüne benziyor
    ben de mutlaka denemeliyim.
    şu an bunu kullanıyorum
    aslında buda iyi memnunum ama hafiften simli
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/makyaj-urunleri-k-10116/pudra-k-10140/max-factor-creme-puff-no-41-medium-beige-kremsi-pudra-u-111985.html#.WGn7QdSLSzc

    YanıtlaSil