14 Ekim 2016 Cuma

Skincode Essentials 24 Saat Etkili Nemlendirici Krem


Skincode markasının bu nemlendiricisini alalı uzun zaman oluyor gerçi kullanmaya mayıs ayı gibi başladım ama yazısını ancak hazırlayabildim.
Cildi 24 saat nemlendirme ve içeriğinde ki CM-Glukan formülüyle hücre yenilenmesi vaadi olan bir ürün.
Bu krem her ne kadar normal cilt tiplerine uygun olsa da bana yazın biraz ağır geldi.
Ki benim cildim yaz aylarında karmadır, yanaklarım da kuruluk olmaz.
Bu yüzden yazın az az kullandım ama havalar soğumaya başlayınca verdiği nem gayet yeterli gelmeye başladı.


Eğer ki cildiniz çok kuru değilse kış aylarında güzel nem verecektir ama çok kuru ciltlere asla yeterli gelmez, yağlı ciltlere ise hiç olmaz.
Yani kısaca kuru ve normal ciltleri kış aylarında gayet güzel bir şekilde nemlendiren, uzun süre cildi nemli tutan bir ürün diyebilirim.
Ayrıca ürünün içeriğinde koruyucu, renk ve koku verici maddeler, hayvansal ürünler bulunmuyor.
Yapısı tam bir krem kıvamında yoğun ama cilde yedirmesi zor değil, cilt tarafından hemen emiliyor ayrıca makyaj altına da rahatça kullanılıyor.

Kremin eczanelerde ki satış fiyatı 149 TL ama dermokozmetik ürünler satan sitelerde çok daha uyguna edinebilirsiniz.




4 yorum:

  1. Ben de denediğimde fena bulmamıştım bu kremi; ama evet, yaz için sanki ağırdı... güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. skincode ürünlerini seviyorum nem maskesini falan çok severek kullandım.. kreme de bakabilirim..

    YanıtlaSil
  3. Sağlam bi nemlendirici arıyorum bu aralar bana pek uygun değil gibi ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu markayı çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil