15 Ekim 2016 Cumartesi

Biota 59 Elements Allık - 01 Soft Pink



Bir süre önce Biota markası çok hoş bir paket göndermişti.
Bende malesef sağlık sorunlarımdan dolayı yazmaya ancak fırsat bulabiliyorum.
Bugünün konuğu bana gelen ürünler içerisinde en sevdiğim ürün olan, rengine vurulduğum allığı olsun.
Tamamen mat bir allık içerisinde sim, ışıltı vs. barındırmıyor ayrıca içeriğinde Macademia yağı ve E Vitamini bulunuyor.



Biota'nın makyaj ürünlerinin en güzel yanı içeriklerinin temiz olması ve bu allığın da içeriğinde Silikon, Petrokimyasal, Paraben, Formaldehit, Parfüm vb. zararlı maddeleri içermiyor.
01 Soft Pink rengi pembe&açık şeftali karışımı çok doğal bir tona sahip ve duruşu çok güzel.



Tozutma problemi olan bir allık ve mutlaka dikkatli uygulanması lazım çünkü rengini hemen veriyor.
Ayrıca kalıcılığı oldukça iyi, kolayca dağılıyor kısaca hem temiz içeriği hem doğal duruşuyla severek kullandığım bir ürün oldu.

Ürün 5 gr ve Biota 59 Elements'in sitesinden 32.90'a edinebilirsiniz.
Firmanın sitesini ziyaret etmek ve ürünleri incelemek için tıklayınız



*Ürün Biota tarafından denemem için gönderilmiştir.

2 yorum:

  1. Ben de bu markanın allıkların bayıldım! Bir de Nude Natural ruju var; her sürdüğümde iltifat alıyorum ^_^ güle güle kullan Ayşe'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj deyince bana akan sular duruyor elimde bitmeye yakın rujlar var bitince bu dediğin renge bir bakayım.:) Sağol tatlım:)

      Sil