1 Mart 2016 Salı

Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici Peeling


Peelinglere olan ilgim malum Yves Rocher'ın bu peelingini sırf meraktan almıştım.
Nemlendirici özelliği olması da ilgimi çekmedi değil.
Krem formda ki peelingleri daha çok seviyorum ama bu peeling jel yapılı ve bu kez jel yapılı bir peelingi beğendim.
İçerisinde ki granüller çok iri ve yoğun değil bu da cildi çizip, zarar vermemesi açısından iyi bir özellik ayrıca jel yapılı ama cilde sürünce yapış yapış kötü bir his bırakmıyor.


Cildi kirden arındırıp, gözenekleri açmasını sevdim ayrıca kullanım sonrasında kuruya yakın cildimi germemesi de beğendiğim bir diğer özelliği oldu.
Ürünün içerisinde paraben, mineral yağ ve renklendirici bulunmuyor.

Şahane bir peeling olmasa da indirimde uygun fiyata alınabilinecek, içeriği fena olmayan güzel bir peeling yani bitirdiğim vakit yeniden alabilirim dediğim ürünlerden.
İndirimsiz satış fiyatı 34.90 ama zaman zaman %30 hatta %40 indirimde denk gelebilirsiniz.


5 yorum:

  1. Pekii, meşhur kayısılı peelinge kıyasla hangisi daha iyi dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayısılı peelingin granülleri daha iri ve tüm yüze ben uygulamıyorum sadece burun çevresine uyguluyorum ve bence siyah noktaları gayet güzel temizliyor.
      Bu peeling ise granülleri daha küçük olduğu için tüm cilde peeling yapmak için uygun ama siyah noktaları kayısılı peeling gibi iyi temizlemiyor.
      Yani ihtiyacın hangisiyse ona göre al derim siyah noktalar için kayısılı, tüm yüze uygulamak için hydra vegetal:)

      Sil
    2. Tamam canım, çok teşekkürler ayrıntılı bilgi için! Öperim!

      Sil
  2. yorumdan dolayı kayısılıyı seçtim sanırım teşekkür ederim paylaşımınız için deniycem en yakın zamanda
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. O kadar çok peeling var ki elime yazılanları okudukça yoldan çıkasım geliyor :D

    YanıtlaSil