23 Şubat 2016 Salı

Skincode Essentials Lifting Moisture Maske


Daha önce bu serinin göz çevresi jelini yazmıştım bu da nem maskesi ve kısmen memnun kaldığım bir ürün diyebilirim.
Sıkılaştırma ve nemlendirme bir arada olan jel yapılı bir maske, değişik bir kokuya sahip ama çok rahatsız edici değil.
Yorgun cildi tazelemeyi, nemlendirip sıkılaştırmayı vaad ediyor.
İçeriğinde E Vitamini, CM-Glucan, C Vitamini, Sıkılaştırıcı Ajan ve Ozmotik Koruma Sistemi bulunuyor.
Jel yapılı ama cilde sürünce yapış yapış kötü bir his bırakmıyor.
Cilde sürdükten sonra 20 dakika kadar bekletip yüzümü ılık su ile yıkayarak arındırıyorum.


Açıkcası cilde tek etkisi yoğun nem vermesi cildi sıkılaştırmak gibi bir etkisini görmedim.
Ama verdiği nem tatmin edici diyebilirim ama fiyatı ile kıyaslayınca bu ürün için 109 lira fiyat biraz yüksek kalıyor.

Bitirdiğim vakit yeniden almayacağım bir maske ama Skincode ürünlerini seviyorum ve fiyatı da önemli değil derseniz o zaman deneyin derim.



3 yorum:

  1. ne kadar değişik bir yapısı var gibi görünüyor krem değil de jel sanki değil mi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım jel yapılı ama yüzde yapış yapış bir his bırakmıyor değişik yani nemlendirmesi de tatmin edici

      Sil
  2. Jel olunca biraz şüpheyle baktım ama nem veriyorsa ok :) Sıkılaştırma kısmına pek takılmıyorum ben aslında. Zaten nem olunca esneklik, esneklik olunca da sarkmayan cilt beraberinde geliyor :) Sevgiler!

    YanıtlaSil