30 Kasım 2015 Pazartesi

Topicrem Makyaj Temizleme Suyu


Topicrem'in bu makyaj temizleme suyunu sevgili ojecanavarıblog'un İnstagram çekilişinde kazanmıştım.
Çok merak ettiğim bir üründü ve kazananlardan biri olunca pek bir sevinmiştim.
Bu tarz makyaj temizleme sularını çok seviyorum pek fazla çift fazlı ve yağlı temizleyicileri tercih etmiyorum.
Daha çok waterproof makyaj yaptığım zaman tercihim yoğun ürünler oluyor.
Gelelim Topicrem misel suya diğer bu tarz ürünlerden yapı olarak çok bir farkı yok.
Ürünün en güzel yanı hassas ciltlere özel olması ki zaten Topicrem hassas ciltlere özen gösteren ürünleri olan bir marka ve bu üründe tüm cilt tiplerine uygun.
500 ml'lik kocaman bir ambalajda satılması da ürünün bir başka güzel yanı diyebilirim fakat 200 ml'lik boyu da mevcut ilk kez kullanacaklar küçük boyunu alıp deneyebilirler.
Yüz makyajını gayet güzel temizliyor, cildi tüm makyajdan arındırıyor.
Ama gel gelelim göz makyajını çıkartmakta çok başarılı değil ki ben günlük makyajda suya dayanıklı ürün kullanmam ama malesef göz makyajını tek seferde çıkarmak gibi bir işlevi yok.
Yani rimel, göz kalemi kullandığım zaman göz makyajımı bu ürünle temizleyebiliyorum ama yoğun bir göz makyajını kısa sürede bu ürünle temizleyemiyorum.
Ben bu ürünü sadece yüz makyajımı temizlemede kullanıyorum göz makyajımı çıkartmak için başka bir markanın misel suyunu tercih ediyorum.

İçerik:


Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona vs. neden olmadı eğer ki göz makyajımı da güzel bir şekilde arındırsaydı sanırım vazgeçilmezim olabilirdi.

Topicrem'in makyaj temizleme suyunu tüm eczanelerde ve dermokozmetik ürün satan sitelerde bulabilirsiniz.





1 yorum:

  1. Topicream son zamanalrda çok duyup da bir türlü deneme şansım olmayan markalardan biri. Bu ürünü deneyimlemeyi düşünüyordum ama madem göz makyajını çıkartmakta böyle bir durum var, çekinmek lazım biraz :(

    YanıtlaSil