21 Ocak 2015 Çarşamba

Real Techniques Makyaj Süngeri

 

Makyaj süngerleri oldukça popüler en meşhuru Beauty Blender hatta yakın zamana kadar malesef ülkemizde yoktu ama artık Douglas mağazalarında bulabilirsiniz.
 Ben bu süngeri aldığım zaman henüz gelmemişti ama en kısa zamanda Beauty Blender'ı da alıp denemek istiyorum.
Neyse şimdi mevzumuz RT'nin süngeri ve kullandıktan sonra makyaj süngerlerinin neden bu kadar sevildiğini daha iyi anladım.
 Kuruyken boyutu biraz küçük ama ıslanınca şişko bir sünger halini alıyor.
Süngeri nemli olarak kullanınca ortaya çok daha iyi bir sonuç çıkıyor.
 Her tarafını eşit bir şekilde ıslatıp güzel sıkıyorum ve sonrasında fondöten veya bb kremini cildime sünger ile uyguluyorum.
Sağ tarafta gördüğünüz sivri ucu göz altı kapatıcısını sürmek için ve burun kenarına ürünü iyice yedirmek için kullanıyorum.
Fondöteni çok fazla emdiğini söyleyemem evet belli bir miktar emiyor ama çok fazla değil.
Nemli olarak fondöteni uyguladığımda ortaya çok doğal bir sonuç çıkıyor ve ben bu verdiği görüntüyü çok beğeniyorum.
 
Mutlaka 3-4 kullanımdan sonra anti-bakteriyel sabunla yıkamak gerekiyor ve zamanla fondöten izleri çıkmamaya başlıyor.
Yani sık kullanımda süngerin ömrü çok fazla uzun değil.
 
İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu ben henüz makyaj süngerlerinin en popüleri Beauty Blender'ı kullanmadığım için bir karşılaştırma yapamayacağım ama ilk kullandığım makyaj süngerinden fazlasıyla memnun kaldığımı söyleyebilirim.
 
Real Techniques'in makyaj süngerini Gratis, Watsons ve bir çok online alışveriş sitesinden 25 TL'ye edinebilirsiniz.
 

 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder