14 Ocak 2015 Çarşamba

Avon Scent Essence Parfümler

 
 
Avon'un ocak ayı kataloğunda yeni satışa giren parfümlerinin katalogda yer alan kokuları hoşuma gidince 2 tanesinden sipariş ettim.
Bu parfümler 30 ml ve 3 farklı kokusu var ben solda ki Romantic Bouquet ve sağda ki Sparkly Citrus'u aldım.
Elime geçince her ikisinin de kokusunu beğendim ama Romantic Bouquet'i biraz daha fazla beğendim.
 
Romantic Bouquet: Taze şakayık, pembe frezya ve vetiver kokularının feminen notalarından oluşan bir parfüm ve fresh, ağır olmayan bir kokusu var.
Tenimde duruşunu çok sevdim benim için en önemlisi iç bayan bir koku olmaması aksine çok hoş, hafif bir kokusu olması hoşuma gitti.
 
Sparkly Citrus: Bu parfümün içerisinde de ferah bergamot, limon çiçeği ve sedir ağacı var.
Oldukça fresh ve tam yazlık bir koku buram buram yaz kokuyor hatta kendinizi narenciye bahçesinde gibi hissediyorsunuz.:)
 
Her iki parfümde çok kalıcı değiller gün içerisinde mutlaka tazelemek gerekiyor ama 30 ml olmalarından dolayı çantada taşınması kolay olduğu için zaman zaman alıp sıkabilirsiniz.:)
 
İndirimsiz satış fiyatları 30 tl ama 26 Ocak'a kadar 13.95'e alabilirsiniz.
 

2 yorum:

  1. http://avon.parfumler.gen.tr/
    burda dediğiniz ürünlerin kalıcılık ve farkedilirlik oylamalarına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben şubat ayı katologunda gördüm de yeni çıkan urun wild poopy hakkında ne düşünüyorsunuz bide bu romantic yazan kalıcı mı kokusu çok mu hafif nasıl

    YanıtlaSil