8 Nisan 2014 Salı

Favori Real Techniques Fırçalarım

 
Malum bir süredir Real Techniques fırçalara fazlaca bir talep var ve kısa bir süre önce Migros'larda şimdilerde de Watsons mağazalarında satılmaya başlandı.
Bende en sık kullandığım, en sevdiğim 3 Real Techniques fırçayı yazmak istedim.
Aslında Setting Brush'ı da seviyorum ama onu daha çok ayda yılda bir aydınlatıcı kullandığım zaman ve göz altı kapatıcımı sabitlemek istediğim zaman kullanıyorum.
Ee Shiseido kapatıcımı aldığımdan beri de pek göz altı kapatıcısı sabitleme gereği duymuyorum.
Ama Setting Brush'ta Türkiye'ye gelirse alınası, özellikle aydınlatıcıyı sık kullananların elinden düşmeyecek bir fırça diye düşünüyorum.
 
Neyse gelelim benim en sık kullandığım RT fırçalarına ilk sırada kesinlikle Expert Face Brush var.
 
 
Fondöten, renkli nemlendirici, bb&cc krem vb. likit ürünleri şahane uygulayan bir fırça hatta bunu aldıktan sonra RT'nin stippling brush'ını kullanmaz oldum diyebilirim.
Bu fırçayla yoğun kapatıcılık ama abartısız bir görünüm elde edebilirsiniz.
Peki bu ürün sadece fondöten vb. ürünlerde mi kullanıyor hayır bununla kontür yapabilirsiniz, toz veya krem allık uygulayabilirsiniz.
Ama ben allık uygulamasını pek beğenmediğim için sadece fondöten, renkli nemlendirici için kullanıyorum.
 
 2. sırada ise Blush Brush var.
 
 
Görüntüsü biraz büyük olsa da allığı şahane uyguluyor.
Özellikle fazlaca pigmentli allıkları tam dozunda uygulamasına bayılıyorum.
Bu fırçayla pudra da çok güzel uygulanıyor ama ben daha çok allık için kullanıyorum.
Kısaca kendisini MAC 168 fırçamdan daha sık kullandığımı söyleyebilirim.:)
 
Son sırada Powder Brush var.
 
 
Biraz büyük bir pudra fırçası ben genelde fondöteni sabitlemek için kullanıyorum birkaç fırça darbesiyle tüm yüzüme eşit bir şekilde pudrayı yayabiliyorum.
Bir tek bu pudra fırçası olsun başka bir pudra fırçasına ihtiyacınız olmaz.
 
Real Techniques fırça almak isteyenlere umarım yardımcı olabilmişimdir ilk önce ihtiyacınız hangisi ise onu alın derim ama bu 3 fırça kesi
 
Umarım en kısa zamanda Watsons setleri özellikle Travel seti ve yeni çıkan fırçaları da getirir.
 
 
 

2 yorum:

  1. evet ben de yeni gelen kapaklı fırçaları istiyorum acilen gelsinler :-))

    YanıtlaSil
  2. Bende travel seti istiyorum bir gelse şahane olacak.:))

    YanıtlaSil