15 Nisan 2014 Salı

Avon Magix Multi-Benefit İlluminator - Light

 
 
 
Avon'un geçen kampanya satışa çıkan hem kapatıcı işlevi gören aydınlatıcısını merak edip aldım.
Daha önce bu tarz bir ürün kullanmamıştım piyasada muadilleri YSL Touch Eclat, L'oreal Lumi Magique vb. ürünleri merak ediyordum ama kullanamazsam diye hiç almamıştım.
Avon bu tarz bir ürün çıkarınca, fiyatı da uygun olunca denemek için aldım ve fiyatına göre performansını beğendim.
Her ne kadar adı aydınlık görünüm veren kapatıcı olsa da aydınlık verdiği doğru ama kapatıcılığı pek yok.
En azından benim gibi fazlaca göz altı morluğu olanları tatmin etmeyecektir ama ben kapatıcı üzerine hafif aydınlık vermesi için sürdüğümde ortaya hoş bir görüntü çıkıyor.
Asıl bu ürünü alma amacım elmacık kemikleri üzerine aydınlatıcı olarak uygulamaktı ki asıl bu işlevini beğendim.
İçerisinde çok fazla ışıltı yok küçücük simler var diyeyim ve günlük kullanıma gayet uygun zaten yoğunluğunu ayarlamak elinizde ben çok hafif uyguluyorum ve doğal bir sonuç ortaya çıkıyor.
 
 
Renk tonu da oldukça doğal ayrıca bir de koyu tonu var sanırım o buğday tenli ve esmerlere daha çok yakışacaktır.
 
Açıkcası beğendiğim bir ürün oldu eğer ki aydınlatıcıyı sıkça kullanıyorsanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız %50 indirimde 12 tl'ye edinebilirsiniz.
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. Avon satış temsilcisi olarak benim de önerdiğim ürünlerden:)) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ya bunun içi mi boş yoksa açılışı mı farklı benimkinin içi boş gibi

    YanıtlaSil
  3. aynen açılmıyor benimki ya da içi boş bi yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer aldığınız üründe sorun varsa bunu satın aldığınız Avon temsilcisine söyleyin mutlaka değişim yapacaklardır.

      Sil