10 Ekim 2015 Cumartesi

Revox At Kuyruğu Şampuanı


Revox At Kuyruğu şampuanı en çok denemek istediğim ürünlerden biriydi.
Özellikle saç uzatma vaadi oldukça dikkatimi çekmişti ve bu ürün #guzelligimizannemizden etkinliğinde hediye edilince pek bir memnun olmuştum.
Ürünün bir çok vaadi var buraya yazmaya kalksam baya uzun sürer eğer incelemek isterseniz buradan okuyabilirsiniz.

Ama başlıca vaatlerini sıralarsam:
*Saçların hızlı uzamasına yardımcı olur.
*Saçların yağlanmasını önlemeye yardımcı olur.
*Saçların daha parlak görünmesine yardımcı olur.
*Saçların sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.
*Saçların gür ve hacimli olmasına yardımcı olur.
*Saçları daha uzun süre temiz kalmasına yardımcı olur.
*Saçlarınızın kepekten kurtulmasına yardımcı olur.
*Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler, azaltır.
*Her tip saç kullanımına uygundur.

İçerdiği bileşenler insan cildine uygun olduğu için alerjiye neden olmaz. Anti-Allergen'dir.
Malesef ki saç dökülmesi sorunu yaşıyorum ama benim ki kansızlıktan dolayı ara ara kan ilaçları kullanıyorum yani bir şampuandan saçlarımın dökülmesini tamamen çözmesi gibi bir beklentim yok.
Bu şampuanı da kullanmaya başlarken öyle bir beklenti ile başlamadım asıl istediğim saçlarımın hızlı uzamasını sağlamasıydı.


Peki bu vaatlerin ne kadarını gerçekleştiriyor derseniz bir çoğunu diyebilirim.
Düzenli kullanımda saçlarımın dökülmesinde azıcıkta olsa bir faydası oldu ama asıl en beğendiğim yanı saçlarımın hızlı uzamasıydı.
Şampuanı kullanmaya başlamadan bir hafta önce saçlarımı kestirmiştim ve etkisini daha iyi gözlemledim.
Yağlı, ince telli, hacimsiz saçlara sahibim ve vaat ettiği gibi yağlandırmasını geciktirmesi çok hoşuma gitti ayrıca saçlarımı düzenli kullanımda güçlendirdi.
Hacim kazandırması da ayrı bir güzelliği ama ne yazık ki kremsiz kullanamadım.
Saçlarım ince telli olduğu için mutlaka şampuan sonrası yine saçımı kremlemek zorunda kaldım.


Ürünün tek sevmediğim yanı içeriğinde SLS olması bunun haricinde saçlarımı daha hızlı uzatmasını, saçlarımın yağlandırmasını geciktirmesini, hacim vermesini, güçlendirmesini az da olsa dökülmesini azaltmasını sevdim!
Hatta Revox saç dökülmesini engelleyen saç maskesi ve serumunu da çıkarttı bu ürünleri de oldukça merak ediyorum çünkü şampuanı benim ince telli saçlarıma böyle güzel hacim verip, güçlendirdiyse maske ve serumu dahada faydalı olacaktır.
İndirimde denk geldiğimde bu ürünleri de alıp, deneyimlemek istiyorum.

Eğer ki bir şampuandan aradığınız hem saçlarımın dökülmesini azaltsın, güçlendirsin, hem saçlarımın hızlı uzamasına yardımcı olsun hem de hacim versin, yağlandırmasını geciktirsin ise bu şampuanda tüm aradıklarınızı bulabilirsiniz.
Gratis mağazalarında ve bazı eczanelerde satılıyor, web sitesinden tüm satış noktalarını görebilirsiniz.






2 yorum:

  1. düşüncelerinize katılıyorum, ben de kullanım aşamasındayım ve oldukça memnunum. sizi takpteyim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. benim saçlarımı da hızla dökmeye başlamıştı bloğumda anlatmıştım zaten her ürün herkese iyi gelmiyor maalesef

    YanıtlaSil