2 Temmuz 2015 Perşembe

Real Techniques Sculpting Brush




Ne yazık ki henüz ülkemizde olmayan ürünlerden biri daha Real Techniques'in bir çok fırçası burada satılıyor ama yurtdışında ki yeni fırçalar malesef henüz bizim buralara gelemedi.
Birkaç ay önce yakın bir arkadaşımla Real Techniques'in sitesinden fırça siparişi vermiştik ve Türkiye'ye ya gelmezse diye tırsınca adres olarak ablasının İngiltere adresini verip sonunda sağ salim fırçalara kavuşmuştuk.:)
Ben bu gördüğünüz Sculpting Brush'ı aldım çünkü kontür, allık, fondöten, pudra sürebileceğiniz çok işlevli bir fırça ve bence hepsini de çok güzel yapıyor.



Ama en bayıldığım yönü fondöten uygulaması oldu hatta bence RT'nin meşhur Expert Face fırçasından çok daha iyi fondöten uyguluyor dersem yalan olmaz.
Tabi bir güzel uygulama yaptığı iş kontür o kadar doğal bir şekilde ürünü uyguluyorsunuz ki ortaya çıkan sonucu beğenmemek imkansız diyebilirim.
Bu fırça ile MAC MSF Natural pudrayı da uyguladığımda sonucu gayet iyiydi.
Bronzer'ı güzel uygulayan allığı uygulayamaz mı dedim ve farklı allıklarımla denediğim de bu konuda da 5 yıldızı hak ettiğini gördüm.:)

Yumuşacık ve sık kıllara sahip, eğimli yapısı ile kontür yapmak çok kolay ayrıca yapısından ötürü fondöteni daha hızlı uygulayabiliyorsunuz.

İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu umarım en kısa zamanda ülkemize de gelir çünkü yeni fırçalardan bir-iki tanesinde daha gözüm var.:)

Güncelleme: Ben aldığımda henüz ülkemizde yoktu ama artık Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.





10 yorum:

  1. ben de ingiltereden bir arkadaşıma getirttim ve bayılıyorum tabi hala yazamadım o ayrı :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani Türkiye'de olsa yedeklenecek bir ürün fondöten için kullanınca mutlaka yıkamak lazım kontür için kullanamıyorum.:/

      Sil
    2. İkiniz bunu dediyse bu fırça hakkaten almaya değer bayanlar ^^ Uzun zamandır gözüm vardı bu fırçada set olarak sunmuşlar bunu fan ve setting de var içinde onu alayım diyorum tek eksik onlar bide ama TR ye fazla pahalı geliyor altı üstü 20$ lik seti ^^

      Sil
    3. Set olanı pek hoşuma gitmeyince ben bunu sipariş etmiştim ama artık Watsons'ta olmasına çok sevindim.:)
      Bu ay ki Watsons kataloğunda var hatta İnstagram'da da paylaştım.:)

      Sil
  2. Bu ay ki Watson's kataloğunda var bu fırça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper hemen internetten kataloğa bakayım:)

      Sil
  3. Beklediğim yazı <3 Hazır Watsons'a gelmişken, koşa koşa gidip alayım ben. Gerçi İzmir'e ne zaman gelir bilemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence İzmir'e gelmesi uzun sürmez umarım en kısa zamanda kavuşursun.:)

      Sil
  4. güzel miş cnm hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim bloguma beklerim :) cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil