23 Şubat 2015 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte Ruj - 02

 
 
 
 
Daha önce hiç Golden Rose markasına ait bir ürün kullanmamıştım.
Ama bu mat rujlarının bir çok blogda övgü dolu yorumlarını okuyunca dayanamadım ve kendime yakıştırdığım 02 rengini aldım.
Dudaklarım çok kuru olduğu için mat rujlara biraz mesafeliyim ama bu rujlar o kadar çok meth edildi ki dayanamayıp bir tanecik denemelik alıverdim.
E vitamini içerdiği için dudakları kurutmuyor ama tabi uygulamadan önce dudaklarınız pürüzsüz olmasında fayda var ki güzel gözüksün.
Kolayca sürülüyor, yapısı bazı mat rujlar gibi sert değil, dudakları kurutmuyor, paraben içermiyor.
Ayrıca rujun görüntüsü bir çok rujdan farklı hafif oyuntulu bir tasarımı var bu da çok hoşuma gitti.
 

Bu seri de tam 27 renk bulunuyor malesef Watsons ve Gratis'te tüm renkleri bulmak mümkün değil ama Golden Rose kiosklarında 27 rengi de bulabilirsiniz.
Ve kalıcılığı ise gayet iyi birşey yenilip içilmediği takdirde 4-5 saat silinmeden, bozulmadan kalıyor.
 
Rujun fiyatı da her yerde değişiyor nasıl mı Watsons'ta 12.90, Gratis'te 13.50, Golden Rose online sitesinde 15.75, Golden Rose kiosklarında 16.75 ben Gratis'ten aldım.
Eğer mat ruj kullanmayı seviyorsanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız Golden Rose Velvet Matte serisine mutlaka bakın.


 
 


 

1 yorum:

  1. En sevdiğim rujlardan oldu son zamanlarda,rengi yapısı çok güzel :)

    YanıtlaSil