1 Aralık 2014 Pazartesi

Revlon Photoready BB Krem - 010 Light Pale

 
 
Revlon'un fondötenini sipariş ederken bir de BB kremini denemek istedim.
Ama ne yazık ki en açık rengini almış olmama rağmen bana bariz şekilde koyu geldi ama yapısını çok sevdim keşke rengi de tenime tam uysaydı.:/
Rengi tenime uymasa da yapısını çok sevdim normal-kuru ve kuru/karma ciltlere uyan bir bb krem ama yağlı ciltlerle pek anlaşamayabilir.
Yani yağlı ciltlerde birkaç saatin sonunda mutlaka parlama yapacaktır ki bende t bölgemde hafiften parlama yapmasından ötürü pudra ile sabitlemem gerekti.
Cildimde ki solgunluğu yok edip, renk eşitsizliğini gidermesini sevdim.
Kapatıcılığı ise çok az yani cildinde kapatılacak kusur vs. olmayanları ve cildi kuru-kuru/karma olanları tatmin edecek bir ürün.
 
 
 
SPF30 içermesi ve parfüm içermemesi ürünün artısı diyebilirim.
Yapısını, duruşunu sevsemde malesef cildime 1-1,5 ton kadar koyu gelmesinden dolayı kullanamadığım için satış bloğuma eklemek zorunda kaldım.
 
Ben yine bir Revlon yazısını tez gel Revlon bizim buralara tez gel diyerekten bitiriyorum.:)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder