7 Kasım 2014 Cuma

Revlon Nearly Naked Fondöten - 120 Vanilla

 
 
 Revlon'un şu zamana kadar kullandığım ürünlerinden genel olarak memnun kaldım özellikle Lip Butter'ları çok güzel ama fondötenlerini hiç denememiştim.
Özellikle Nearly Naked fondötenini birkaç yabancı blogger YSL Touch Eclat'a dupe olarak gösterince merakım daha bir arttı çünkü Touch Eclat'ı çok severek kullanıyorum.
Bende İngiltere'de ki arkadaşıma sipariş ederek çok merak ettiğim bu fondötene kavuştum ve şükür ki doğru rengi seçebildim.:)
Cam kaliteli bir ambalajı var amma velakin pompasız, dökmeli bir şişede geliyor bu yüzden kullanırken çok dikkatli olmak gerekiyor.
Fazla dökmenin yanı sıra acele makyaj yaparken yanlışlıkla çarpıp fondöteni yere boca etmeniz işten bile değil o yüzden bu fondöteni kullanırken önce kullanacağım miktarı elimin üzerine döküp sonra hemen ağzını kapıyorum ki bir kazaya kurban gitmesin.
 
İncecik yapısı olan, ciltte yok gibi duran, kapatıcılığı çok fazla olmayan, pudra ile sabitlemesem bile parlama yapmayan, kat kat sürsem bile asla kalıp gibi durmayan bu fondöteni çok sevdim.
Tam bir normal, kuru, kuru-karma cilt fondöteni ama yağlı ciltlerde nasıl durur birşey diyemiyorum olur da bir gün Revlon'u Gratis veya Watsons getirirse deneyip alın derim.:)
Benim cildimde çok fazla kapatılacak leke, iz vs. yok sadece ufak tefek izleri concealer ile kapatıp üzerine bu fondöteni uygulamak yeterli oluyor.
Pudra ile sabitlemeden kullandığım bir fondöten oldu kuru-karma ciltliyim ve mutlaka t bölgemi pudrayla geçmem gerekir ama bu fondötende buna pek ihtiyaç duymuyorum.
Yaz aylarında performansı ne olur, parlama yapar mı bir şey diyemem çünkü ben bu fondöteni yazın sıcağında kullanmadım elime yaz sonu geçti.
Bu fondöteni elimde ki tüm fırçalarla RT Expert Face, RT Stippling, RT Makyaj Süngeri Sigma F80 ile denedim ve en iyi sonucu Sigma ile ve elle uygulama ile aldım.
Ayrıca fondötenin SPF20 içerdiğini de hatırlatayım ince yapısıyla benim için hem yaz hem kış aylarında kullanmak için ideal bir fondöten oldu.
 
 
 
Gelelim YSL ile arasında ki farklara tabi fiyat farkını hesaba katmıyorum çünkü YSL'ye verilen parayla 3-4 tane Revlon alınır.:)
YSL'nin ambalaj kalitesi ile Revlon'un ambalaj kalitesi arasında oldukça farklar var bunu da bir kenara bırakıyorum.
Yapıları her ikisinin de ince ve akışkan, her ikisi de kaç kat uygularsanız uygulayın asla ciltte maske gibi durmuyor ama YSL pudra ile sabitlemezsem hafiften parlama yapabiliyor fakat Revlon'da bu sorunu yaşamadım.
YSL daha canlı daha ışıltılı bir cilt ortaya çıkarıyor ama Revlon daha mat daha doğal aynı ismi gibi yok gibi duruyor.
 
Mat, doğal görünüm sevenlerin, az kapatıcılık yeterli diyenlerin çok seveceği bir fondöten diyebilirim.
Ama YSL'nin verdiği taze, ışıltılı görüntüyü seviyorsanız Revlon'un doğal görüntüsü pek hoşunuza gitmeyebilir.
Açıkcası Revlon günlük makyaj için ideal bir fondöten ve ben bitirene kadar Revlon'un Türkiye'ye gelmesini umuyorum.:)
 
 
 
 
 

6 yorum:

  1. Ayyy Ayşeee n'aptın yaa... tam aradığım fondöteni tarif etmişsin! Babam pazar günü İngiltere'ye gidiyor, hemencik kendi rengimi bulmalı ve sipariş vermeliyim!!! Bununla birlikte İngiltre'den başka ne önerirsin? :) Güle güle kullani öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süper o zaman bu fondötenden mutlaka sipariş et bu fondötenin bir de pudrası var ama nasıldır bilmiyorum eğer ki yapısı fondöten gibi kadifemsiyse o da güzel olabilir internette yorumlarına bir bak derim.:)
      Hatta bu aralar Boots'ta Revlon'da 3 al 2 öde kampanyası var bu sayede merak ettiğin başka 2 ürün alarak bu fondöten harici 2 ürünü uyguna alabilirsin.:)
      Aynı kampanya Sleek ürünlerinde de var hatta arkadaşım gelmeden önce bu kampanya olsaydı Sleek vintage romance paleti sipariş edecektim ama malesef yoktu fakat Revlon'ları 3 al 2 öde ile almıştım baya karlı oluyor.:)
      Ayrıca İngiltere'den Soap&Glory, Sleek, Bare Minerals, ülkemizden çekilen Too Faced, Bourjois ürünleri Boots'ta var bence Boots'un sayfasına iyice bak merak ettiklerini sipariş et derim.:)
      Bir de çok övülen No:7 var ama ben hiç ürünlerini denemedim o yüzden bir fikir sahibi değilim.
      Hadi bakalım neler sipariş edeceksin merakla bekliyorum.:) Öpüldün;)

      Sil
    2. Bu arada Revlon'un farları da gayet güzel denenmeye değer.:)

      Sil
    3. Ayşe'cim, Sleek de Boots'da satılıyor mu? Too Faced ve Bourjois'yı tamamen unutmuşum yalnız, hatırlattığın çok iyi oldu :)) Çook teşekkür ederim, öperim!!!!

      Sil
  2. Revlon´un fondötenleri genelde cok tavsiye ediliyor, bu fondötenide begendim, rengide cok hosmus, tam acik dogal renk sevdigim gibi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer fondötenlerini denemedim ama bunun gibiyle sanırım severim.:)Sağol tatlım:)

      Sil