12 Mayıs 2014 Pazartesi

Kiehl's Ultra Facial Temizleyici

 
Kuru-karma bir cilde sahip olduğum için genelde tercihim jel formda ki ürünler oluyor.
Kiehls'in bu temizleyici de jel yapılı, ufacık bir miktarıyla gayet güzel köpüren, iyi de temizleyen bir ürün en önemlisi artısı ise temizledikten sonra cildimi kurutmuyor.
Genelde jel yapılı temizleyiciler cildimin kuru bölgelerini kuruturdu ama bu temizleyici de böyle bir problem yaşamıyorum.
Kurutmamasının sebebi içeriğinde ki kayısı çekirdeği yağı, avokado yağı ve e vitamini bulunması.
Temizleme performansı iyi ama asla bir makyajı çıkaracak düzeyde değil eğer ki cildimde makyaj varsa önce Bioderma Sensibio H2O ile çıkarıyorum sonrasında bu temizleyici ile temizliyorum.
 
 
İçerik:
 
 
Ciltte yağlı bir his bırakmamasını, kurutmamasını, verdiği temizlik hissini, rahatsız edici bir kokusunun olmaması sevdim.
Amma velakin sevmediğim kocaman bir eksi yanı var ki bu da bittiği vakit almamak için sebebim oluyor.
İçeriğinde ne yazık ki SLS var yani genelde şampuan, duş jeli gibi ürünlerin köpürmesi için kullanılan Sodium Laureth Sulfate içermesine üzüldüm.
Ayrıca içerisinde paraben dolu bu ürünü araştırmadan almıştım ve içeriğini okuyunca aldığıma pişman oldum açıkcası böyle güzel ürünleri olan bir markanın içeriğinin daha düzgün olmasını dilerdim.
 
Temizleyicinin 75 ml'si 29 tl, 150 ml'si ise 50 tl
 

2 yorum:

  1. Kiehl'sın bazı ürünlerini sevmeme rağmen içeriği yüzünden almamaya dikkat ediyorum. Rare Earth serisi de içerik olarak oldukça kötüydü. Sonuçta o kadar fiyata kötü bir içerik açıkçası canımı sıkmıyor değil. Umarım biraz daha dikkatli olurlar. Bu serinin toniğini denemiştim cildimi çok güzel nemlendirdi. Gelecek kış için alabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Bundan sonra iyice araştırıp alacağım hayır memnun kalmasam neyse bir de beğendiğim bir ürün oldu ama o içerik yok mu sinir etti.
    Bu serinin toniğini de kullanıyorum memnunum güzel onun da yazısı gelecek.
    Midnight Recovery serum var aklımda ama onun içeriğine iyice bakıp alacağım.

    YanıtlaSil