24 Nisan 2014 Perşembe

Oriflame The One Volume Blast Mascara

 
 
 
Genel olarak şu zamana kadar kullandığım tüm Oriflame rimelleri beğenmişimdir.
Bu yüzden de Oriflame'in yeni çıkan rimellerini denemeden edemiyorum.
Ve bu gördüğünüz rimelde yine beni yanıltmadı fiyatına göre performansı çok iyi olan rimellerden diyebilirim.
Kıl fırçalı, sık kılları olan rimelleri tercih etsemde bu rimelin kirpikleri tek tek ayırıp, dolgunlaştırmasını çok beğendim.
Çok sıvık bir rimel değil ama kuru da değil tam kıvamında bir yapısı var.
Kirpikleri yapıştırmaması, topaklanma yapmaması ise bu rimeli beğenmemde ki bir diğer sebep oldu.
 
Ne yazık ki istediğim gibi net bir şekilde duruşunu resimleyemedim ama google'da bu rimeli aratırsanız güzel bir swatchını göreceksiniz.
 
Ben siyah rengini almıştım bir de mavi rengi mevcut rimelin indirimsiz satış fiyatı 23.90 fakat ben indirimle 12.90'a aldım.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 yorum: