9 Ocak 2014 Perşembe

Avon Luxe Işıltılı Pudra

 
 
 
 
Avon'un Luxe makyaj serisi diğer markanın diğer makyaj ürünlerine kıyasla hem fiyatı hemde kalitesi daha yüksek ürünlerden oluşuyor.
Luxe serisinden ruj ve rimel almıştım ve çok beğenmiştim bu ışıltılı pudra/allık satışa girince görüntüsüne dayanamayıp aldım.
Çok hafif renk veren pembe-şeftali karışımı bir aydınlatıcı pudra ama benim gibi açık tenliyseniz allık niyetine bile kullanabilirsiniz.
Adı ışıltılı pudra ama içerisinde ki ışıltılar asla kocaman değil sim gibi hafif bir ışıltısı var.
Hatta ben bazen bu tonlarda mat allıklarımın üzerine sürüyorum ortaya çok hoş bir görüntü çıkıyor.
 
 
Rengini tam çekemedim ancak böyle swatchlayabildim.
 
Kalıcılığı oldukça iyi diyebilirim 4-5 saat silinmeden, bozulmadan teninizde duruyor.
10 gram olması sebebiyle benim çok uzun yıllar bitiremeyeceğim ürünlerden.
 
Ürünün indirimsiz satış fiyatı 45 tl ki bu ürün için oldukça yüksek bir fiyat ben %30 indirimde 29 tl'ye almıştım.
Eğer ki indirimde denk gelirseniz ve bu tarz renk veren aydınlatıcı ürünleri seviyorsanız deneyin derim.:)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder