21 Temmuz 2013 Pazar

Revlon Colorburst Lip Butter - Sweet Tart

 
 
 
 
Bu da elimde olan 3 lip butterın en sonuncusu sweet tart'ta strawberry shortcake gibi ışıltısı olmayan ve onun biraz daha koyu pembesi diyebilirim.
Tam yazlık bir pembe hem dudakları nemlendiriyor hemde çok doğal, hoş bir pembelik veriyor.
Kalıcılığı çok iyi olmasada birşey yiyip, içmedikçe 2-3 saat dudağınızda kalıyor.
Aşırı kuru dudaklarım olduğu için özellikle kış aylarında hem dudakları çok iyi nemlendirip hemde neredeyse ruj kalıcılığında olması ve gayet iyi renk vermesinden dolayı lip butterları çok seviyorum.
 
 
Dudakta hafif nemli duran ve rengine bayıldığım bu ürün yazında, kışında vazgeçilmezim olacak.
 
Malum Revlon ne yazık ki ülkemizde yok ama L'oreal'in Caresse rujlarıda hemen hemen Revlon'un lip butterlarıyla aynı diyebilirim.
Eğer yurtdışından bu lip butterları getirtme imkanınız varsa mutlaka getirip, deneyin kesinlikle çok seveceksiniz.
 
 


 

4 yorum:

  1. caresseler de çok güzel gerçekten bu tarz rujları çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Caresselerin birkaç rengini daha alacağım bende özellikle yazın bu tarz rujlara bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. Canım Loreal'in yeni çıkan kalem rujlarını denedin mi bilmiyorum ama onları da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Ya o kalem rujları acayip merak ediyorum.
    Eğer bayramda watsons veya gratis güzel bir indirim yaparsa alıp deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil