19 Eylül 2011 Pazartesi

Yves Rocher Kayısı Çekirdeği Özlü Peeling

Bu peeling hayatımın peelingi diyebilirim cildim hassas olduğu için tüm yüzüme uygulamıyorum sadece burnum ve kenarına yani siyah noktaların olduğu yere uyguluyorum ve sonrasında siyah noktadan eser kalmıyor.:)
Şu ana kadar kullandığım peelingler içinde en iyisi diyebilirim içinde kayısı çekirdeği parçacıkları var ve ciltteki soyma işini bu parçacıklar hallediyor.:)


Ben bu peelingi genelde duştan sonra uyguluyorum sonrasında da bi güzel nemlendiriyorum pammık gibi bir cildim oluyor.:)
Bittikçe alacağım bir ürün iyi bir peeling arayanlara kesinlikle tavsiye ederim mutlaka denemelisiniz.

Ayrıca fiyatıda uygun bir ürün ben %40 indirimdeyken 8.90 gibi bir fiyata almıştım zaten indirimsiz fiyatıda 12.90

2 yorum:

  1. Ben de Onur'un tavsiyesiyle almıştım.Çok memnun kaldım ben de...

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım bende Onur'un tavsiyesiyle almıştım iyi ki de almışım.:)

    YanıtlaSil